Mi se va indeplini inca un vis

Posted: Septembrie 26, 2013 in Informatii despre mine

Dupa experienta avuta anul trecuta la Cluj cu Roxette, dorinta mea de a lua parte si la alte concerte a crescut foarte mult. Dar din cauza problemelor de sanatate nu pot sa ma duc la orice concert pentru ca eu ca si mama mea nu putem sta in picioare mai mult de 15 de minute si nici carut nu vreau sa mai folosesc in viata mea. Asa ca pot merge doar unde sunt concerte cu scaune si asta se poate intampla doar pe stadioane sau in sali.
In vara asta am avut ocazia sa ma duc la concertul lui Joe Cocker, dar mama nu a dorit sa meaqga, a fost in perioada cand a fost foarte cald. Dar mi-a promis ca in toamna ne ducem la unu. Eu cand am auzit ca vine iar Toto Cutugno in Romania, am anuntat-o pe mama ca mergem sa-l vedem pe Toto. La amandoua ne place mult de el, n-o sa uit niciodata recitalul tinul in 1993 la Cerbul de Aur. Atunci m-a cucerit muzica lui si e un vis pentru mine sa-l aud live.
Eu ma gandeam deja cum vom ajunge la Bucuresti in noiembrie, cand mama imi da vestea ca Toto v-a cantat si la Brasov. Asa bucuroasa am fost, mi se va indeplini inca un vis. A doua zi am rugat-o pe mama sa ia bilete. Sper ca totul o sa fie bine pana atunci si o sa ne bucuram de acest conceri

Lasă un răspuns

