Internet pe telefon

Posted: Septembrie 26, 2013 in Informatii despre mine

Eu stau mult timp pe internet, imi place sa comunic mult, sa-mi fac de lucru mereu, sa fiu la curent cu toate mesajele primite etc. De cand am facut crizele de epipsie si nu puteam sa dorm noaptea si nu aveam voie nici sa ma uit la televizor, radioul a devenit si el o parte din viata mea. Eu prefer sa ascult Radio Romania Actualitati pentru ca are programe foarte diverse, dintr-o emisiune poti afla multe informatii bune si asculti si muzica buna
Am facut acele crize in anul 2009. De atunci aparatul de radio merge in fiecare noapte pana ma trezesc a doua zi indiferent daca ascult si la casti ceva muzica sau nu. Asa am ajuns sa fiu fana anumitor emisiuni de la radio, sa comunic cu ei, dar muream de ciuda ca nu pot avea internet pe telefon asa cum are aproape toata lumea si sa pot vorbi cu ei din pat relaxata.
Intr-o zi am inceput sa caut pe google cum as putea sa-mi conectez telefonul la internet, o prietena primise de ziua ei o tableta si mi-a spus ca a cumparat un roule wireless ca sa se poate conecta. Imediat m-am informat despre ce e vorba si a doua zi m-am rugat de parinti sa ma lase sa cumpar un roule wireless. Parintii au fost de acord si asa am cumparat de pe internet.
Nu am stiut ce sa fac ca sa ma pot conecta, abia dupa 2 saptamani am vazut un filmulet pe youtube si am inteles ce am de facut. Cand am vazut ca am internet pe telefon am inceput sa tip de bucurie.Inca un moment frumos din viata mea. Acum pot vorbi linistita cu cei de la radio si cu prietenii mei si cand nu am chef de calculator.

Lasă un răspuns

