Concertul Richard Clayderman

Posted: Septembrie 26, 2013 in Informatii despre mine

In luna Iulie, am avut parte de o surpriza la care nu ma astepteam deloc. Prin luna Mai, inainte sa cante Boceli la Bucuresti, am aflat ca persoanele cu dizabilitati pot merge gratuit la concerte, Atunci m-am enervat rau pentru ca doream mult sa vad concertul lui Boceli, dar biletele au fost foarte scumpe.
Suparata cum eram, i-am scris invatatoarei mele care e jurnalist editor la un ziar din Brasov sa faca o acheta jurnalistica pe aceasta tema, cine merge gratuit si cine nu.
Ea m-a tinut minte si in luna Iulie cand Richard Clayderman a tinut un concert in Piata Sfatului din Brasov m-a intrebat daca vreau sa ma duc, ca vorbeste cu organizatorul sa ma lase gratuit. Eu nu prea ascult acest gen de muzica, dar niciodata nu refuza sa ma duc undeva sa vad ceva nou.
Asa ca am mers cu mama cu un taxiu pana in Piata Sfatului, nu prea m-am simtit bine ca nu aveam bilet, dar asta era situatia. Am avut parte de o muzica linistita, prea linistita pentru mine, am filmat cu telefonul, am vazut-o si pe doamna invatatoare, am vorbit cu ea. In timpul concertului mi-am adus aminte de ce am avut parte anul trecut la Cluj la concertul Roxette, parca a fost un vis, parca a trecut o suta de ani de atunci.
Cand s-a terminat concertul am plecat pe jos, o vecina ce era si ea acolo s-a oferit ca ne ia cu masina ei, mi-a fost frica ca nu pot merge atata, dar am putut si am fost foarte fericita pentru asta.

Lasă un răspuns

