A venit toamna!

Posted: Septembrie 26, 2013 in Informatii despre mine

Nu-mi vine sa cred ca e septembrie, imediat e octombrie. Tin minte ca in Martie abia asteptam sa vina primavara. Cand s-a mai incalzit a inceput sa ploua intruna si cum mie imi face rau la cap vremea schimbatoare, nu mi-a mers deloc bine. Cred ca niciodata nu mi-am dorit atat de mult sa vina vara, sa se incalzeasca, ca fie soare toata ziua, mie nu-mi place nici caldura. Dar dupa atatea luni de iarna si o primavara foarte urata cu ploaie multa si temperaturi mici, imi doream o vara calduroaza, sa ma dezbrac in sfarsit de hainele groase. Din pacate si vara a fost la fel de urata, cu o vreme foarte schimbatoare, iar a plouat mult, temperaturile nu au fost mereu asa cum ar trebui sa fie vara. M-am de multe ori foarte rau, nu aveam chef sa fac nimic, afara nu prea am mers din cauza asta. Doar in august vreo 3 saptamani am simtit si eu ca e vara, am stat si eu in pantaloni scurti, in camasa de noapte, am dormit cu geamul deschis. Apoi iar a inceput sa ploua, sa fie temperaturi mai mici. Stau sa ma gandesc cand a mai fost o clima capricioasa. Stiu ca a fost bine pentru agricultura, dar pentru mine a fost rau din acest punct de vedere.
Acum in septembrie am inceput sa ma imbrac deja ca iarna, a inceput sa-mi inghete picioarele. Intr-o zi i-am rugat pe parintii sa dea drumul la centrala sa se faca cald in casa.
Afara deja cad fruzele copacilor, se anunta temperaturi tot mai mici, o iarna lunga. Mie imi place toate anotimpurile, consider ca toate are ceva special, dar parca anul asta am dus dorul verii, nu simt ca a fost vara. Asta e, pate la anul o sa fie mai bine.

Lasă un răspuns

