Vacante de sarbatori

Posted: August 29, 2013 in Informatii despre mine

Se apropie perioada sarbatorilor de iarna si, cum am facut in ultimii doi ani, am de gand sa petrec revelionul in locuri mai calde. In acest an am in minte locatii precum Republica Dominicana, Cuba sau chiar Grecia. Intr-adevar, probabil suna putin ciudat cand spune cuba sau Republica Dominicana, insa, am prieteni care au fost acolo si mi-au spus ca este super, chiar ceva de nedescris. Ei bine, cam acolo vreu sa ma relaxez in acest an.

Am aruncat o privire peste poze cu locuri care merita neaparat a fi vizitate acolo, locatii unde pot sa-mi petrec ultimile zile din acest an si unde sa ma relaxez, astfel incat, atunci cand ma intorc in tara, sa fiu ‘un alt om’, sa scap de stresul cauzat din acuza muncii pe care o prestez si sa ma intorc cu idei noi de pus in aplicare la job-ul meu.

Mai exact, toata perioada vacantei vreau sa mi-o petrec in Santo Domingo, fiind capitala acestei tari, dar si in imprejurimi. Sunt de parere ca aceste locuri sunt minunate si orice persoana si-ar dori sa le viziteze cu prima ocazie. Evident, o sa doresc sa ma intorc si in alti ani, dar ramane sa vad.

Va recomand: oferta turcia si oferte cuba

Lasă un răspuns

