Hai sa facem o fapta buna

Posted: August 7, 2013 in Informatii despre mine

Copilaria este cea mai frumoasa perioada pe care toata lumea ar trebui sa o traiasca. Cel mai rau imi pare cand ma gandesc ca nu toti copii pot sa fie la fel de fericiti cum am fost si eu in copilarie. Eu am fost un copil foarte fericit si am avut tot ce mi-am dorit. Insa din pacate exista foarte multi copii pe lumea aceasta care nu pot avea parte de ce au nevoie. Un copil trebuie sa aiba si el jucariile sale sa fie fericit alaturi de parintii sai. Nu toti copiii se pot bucura de iubirea parintiilor sau de niste jucarii. Exista foarte multi copii care nu traiesc decat in intuneric si tristete. Poate ar trebui sa facem si noi ceva sa ii ajutam mai ales ca acum vin sarbatoriile si poate am reusi si noi sa le facem sarbatoriile mai frumoase redandu- le magia Craciunului de care au uitat de mult timp. Trebuie sa ne implicam mai mult si sa incercam sa ii ajutam pe acesti copii.

Va recomand: saltele electrice de la BebeABC si perne electrice de la BebeABC

Lasă un răspuns

