Cel mai frumos cadou – guest post

Posted: Iulie 27, 2013 in Conductive-Education

Lucrez de aproximativ trei ani in domeniul online, mai exact pe partea de internet marketing (promovare web). Intotdeauna mi-a placut domeniul publicitatii si a promovarii, iar acest lucru se datoreaza faptului ca sunt creativ si imi place tare mult sa vin cu idei noi de publicitate, de promovare.
Am inceput sa lucrez de curand cu un magazin online de ceasuri si mi-a placut la nebunie sa vad atatea produse pe placul meu, frumoase si la preturi destul de avantajoase. Ma rog, pe moment am zis sa ma abtin si sa nu comand nimic, insa, uitandu-ma din ce in ce mai mult peste site-ul respectiv am zis ca trebuie sa-mi cumpar si eu ceva.

Dupa ce am terminat cu verificarea site-ului (taguri, kw, descriere si tot asa) am zis sa completez si eu un formular de comanda pentru un ceas tissot, deoarece pretul era o nimica toata (fiind reducere 25%) si asa am si facut. A urmat sa confirm comanda, iar ca la o zi sa primesc produsul printr-o firma de curierat acasa.

Imi place la nebunie faptul ca online-ul s-a dezvoltat atat de mult, chiar mai mult decat ma asteptam, iar acum din ce in ce mai multi antreprenori incearca sa-si extinda afacerile si pe internet.

Recomand ceasuri Tissot pe Watchshop.ro si ceasuri Atlantic.

Lasă un răspuns

