Magazin auto

Posted: Aprilie 29, 2013 in Informatii despre mine

Magazin piese auto Acum doua saptamani am imprumutat masina unui prieten pentru a ma duce in vizita la printii mei cu ea, deoarece masina mea era in service. I-am promis acestuia ca o sa am mare grija si nimic nu o sa i se intample masinii lui. Dar din nefericire, pe drumul de intoarcere, datorita cetei si a drumului foarte umed deoarece in ultimele zile plouase abundant, am avut un accident minor, spatele masinii a pierdut aderenta si masina s-a lovit violent de parapet. Deoarece asigurarea prietenului meu era expirata eu trebuia sa acopar toate daunele. Am inceput sa ma duc prin toate magazinele de piese auto pentru a gasi toate piesele ce trebuiam sa fie inlocuite dar din pacate toate erau mult prea scumpe. Am inceput sa caut online in speranta de a ramane cu ceva bani in buzunar pentru ca desi eram obligat sa ii repar masina prietenului meu, am convenit cu el ca sa ii iau piesele necesare dintr-un magazine de piese auto si sa lucram amandoi sa le inlocuim. Intr-un final am gasist un magazine de piese auto online si anume http://www.auto-timas.ro unde am reusit sa cumpar piese de calitate la preturi mici, de aceea va recomand acest magazine de piese online.

Va recomand: magazin piese auto auto-timas.ro si piese auto skoda auto-timas.ro

Lasă un răspuns

