Jucarii pentru copii

Posted: Aprilie 15, 2013 in Conductive-Education

Exista foarte, foarte multe targuri in Romania unde puteti gasi de la suruburi, piulite, cabluri de alimentare, jucarii etc, pana la frigidere, masini de spalat, aragaze si multe alte lucruri pe care, la prima vedere, nu le-ati vedea la vanzare intr-un targ.

Ca tot a venit vorba de aceste targuri vreau sa va spun ca anul trecut am avut placerea de a participa la unul de jucarii, organizat in Buzau, unde am putut vedea de la piese de colectie pana la modele ce le-am avut in copilarie si de care m-am bucurat atat de mult. Acest lucru m-a facut sa ma gandesc la trecut si la zilele cand eram doar un copil inocent, zile in care nu stiam sa fac nimic altceva decat sa ma joc.

Cele mai multe amintiri mi-au fost date de masinute si cred ca este ceva evident, datorita faptului ca in copilarie toti baietii sunt innebuniti dupa acestea (masina ce o poti controla de la distanta, wow!), dar si de saniuta ce o scoteam din debara imediat cum incepea sa ninga, iar pana la venirea caldurii si topirea zapezii rareori o mai vedea mama in casa.

Copilaria este cel mai frumos lucru, chiar daca nu am constientizat la vremea respectiva (da, cel mai mare vis al meu era sa ‘ma fac mare’), insa, cand vad copiii din ziua de astazi facand lucruri ce le faceam si eu la vremea respectiva imi apare un zambet larg pe buze si imi creaza o stare de nostalgie.

Recomand masinute cu telecomanda si saniuta pentru copii.

Lasă un răspuns

