Ceasuri

Posted: Aprilie 3, 2013 in Informatii despre mine

Zilele trecute un prieten s-a intors din o vacanta de doua saptamani din Elvetia. La prima noastra intalnire am observat ceva nou la el, un ceas elvetian, dar nu am apucat sa vorbim despre asta, dar la a doua noastra intalnire nu m-am putut abtine si l-am intrebat despre ceasul sau elvetian. El mi-a povestit cum din intamplare, in timp ce era cu iubita lui la cumparaturi a ajuns intr-un magazin de ceasuri de firma, unde fiecare ceas elvetian de acolo costa foarte putin, astfel ca nu s-a putut abtine sa nu isi cumpere si el unul. Dupa ce s-a orientat bine a ramas uimit de calitatea si pretul extrem de mic al unui ceas elvetian de o calitate superioara. Dupa ce mi-a povestit el toate acestea m-am decis ca ar trebui sa imi cumpar si eu un ceas elvetian pe care sa il pot arata prietenilor si ma pot mandri cu el. Am decis sa imi cumpar de pe internet deoarece preturile sunt mai mici acolo, astfel am ajuns pe http://www.watchshop.ro de unde mi-am cumparat un ceas elvetian de calitate superioara la un pret foarte mic. Celor care va doriti un ceas elvetian de calitatea intai va recomand acest website.

Va recomand: ceasuri automate si ceasuri fashion

Lasă un răspuns

