Bijuterii de argint

Posted: Aprilie 3, 2013 in Informatii despre mine

Îmi plac bijuteriile şi întotdeauna îmi vor plăcea, indiferent că e vorba de aur, argint sau pietre preţioase… bijuterii să fie. Cred că orice femeie visează să aibă cât mai multe bijuterii pe care să le poarte cu multă mândrie şi de asemenea să se laude în faţa prietenelor ei cu ele. Fie că vorbim despre cercei, lanţuri sau inele, bijuteriile tot bijutierii rămân şi noi femeile vom zâmbi ori de câte ori vom zări una în vitrina unui magazin luxos. Mie una îmi plac mai mult bijuteriile de argint, nu ştiu de ce nu mă omor după cele din aur, dar asta este. Mi se pare mult mai drăguţă şi finuţa o bijuterie din argint cu un mic diamante sau cu mai multe, decât cele din aur. Bijuteriile din argint au pentru mine un farmec aparte, dar asta nu înseamnă că cele din aur nu sunt frumoase, din contră au strălucirea şi farmecul lor, dar acest lucru tine de preferinţe.

Va recomand: bijuterii si bijuterii argint

Lasă un răspuns

