Zboruri cu balonul

Posted: Aprilie 1, 2013 in Informatii despre mine

Mi-a povestit de curand un prieten despre un hobby de-al lui mai rar intalnit, zborul cu balonul. Desi in Romania nu prea gasesti firme care sa se ocupe cu acest lucru, exista cateva firme care se ocupa cu zboruri cu balonul. Mi se pare foarte interesant si as dori sa incerc si eu in viitorul apropiat, asa ca l-am rugat pe prietenul meu sa-mi recomande o firma care se ocupa de zboruri cu balonul.

Acesta mi-a raspuns ca la capitolul zboruri cu balonul Smart Experience sunt cea mai buna alegere, intrucat preturile nu sunt foarte mari, iar produsele sunt de foarte mare calitate, asa ca riscul producerii de accidente este foarte mic. Pe langa aceasta, la sfarsit are loc si o mini-petrecere, cu sampanie, la finalul caruia se vor acorda si diplome. Atmosfera este una calduroasa, cu oameni prietenosi si in caz ca nu vii cu inca trei prieteni ca sa inchiriati un balon si vii singur, nu e o problema, intrucat ti se vor gasi parteneri foarte repede. Cu ocazia asta, mai cunosti lume noua, mai legi prietenii etc. De abia astept sa incerc zborul cu balonul si sa scap de atmosfera incarcata a orasului.

Va recomand: curs de fotografie bucuresti Smart Experience si zboruri cu balonul Smart Experience

Lasă un răspuns

