Clinica veterinara

Posted: Martie 29, 2013 in Informatii despre mine

Acum o luna cainele meu s-a batut in parc cu o haita de caini si a fost grav ranit. Am reusit sa il scot din ghearele acelor caini turbati care incercau sa il omoare insa tot a fost muscat destul de rau. A trebuit sa il operez de urgenta fiindca altfel nu supravietuia. Am tot cautat niste clinici special pentru animale si am gasit clinica veterinara Mobile Vet care mi-a ajutat cainele sa se faca bine. Sunt foarte multumit fiindca la aceasta clinica cainele meu a avut parte de cel mai bun tratament si operatia a decurs perfect. Acum Bobita se bucura din nou de viata si incerc sail tin departe de haitele de caini care ne-au dat mari batai de cap. Va recomand si voua daca aveti animale de comapanie si aveti probleme cu ele sa le duceti la clinica veterinara fiindca acolo sunt niste doctori veterinari foarte buni. Eu le multumesc mult ca au reusit sa imi salveze cainele de la moarte. Este o evolutie pentru tara noastra ca au aparut si clinicile veterinare care dispun de ambulante.

Va recomand: urgente veterinare Mobile Vet si clinica veterinara Mobile Vet

Lasă un răspuns

