Anul 2012

Posted: Ianuarie 1, 2013 in Informatii despre mine

A mai trecut inca un an din viata mea. Ma intreb ce mai va fi nou in acest an, sper ca vor fi mai multe surprize placute decat surprize neplacute.

Asa ma gandeam si anul trecut pe aceasta vreme. Ca si acum, aveam in minte un proiect, acela de a scrie pe site-ul meu www.informatii-pretioase.ro cat mai mult si sa atrag oameni sa citeasca. Scrisul pentru mine este o mare pasiune, multumesc lui Dumnezeu ca pot sa fac asta. Asa incepuse anul 2012, scriind pe site. Apoi dorind sa fac cunoscut site-ul am cunoscut oameni noi care mi-a incredere in mine si m-a bagat intr-o echipa frumoasa a unui radio online „ Radio Sufletel ”. A fost o perioada frumoasa din viata din care m-am ales cu cativa prieteni buni. Dar chiar inainte sa incep activitatea la radio, am avut timp de mai multe zile o stare foarte proasta, ma simteam singura si trista. Intotdeauna cand sunt asa, ascult foarte multa muzica, a fost medicamentul perfect pentru mine de cand ma stiu sa uit de necazurile vietii mele si sa-mi imaginez o lume mai buna. Intr-o seara ascultem muzica pe youtube si observ un interviu. Am simtit ca trebuie sa vad acel filmulet desi pe mine nu m-a interesant niciodata viata privata celor care imi face viata mai frumoasa. Acel interviu m-a socat deoarece cea ce se povestea acolo imi era foarte cunoscut desi nu am stiut de existenta lui.

Eu avand probleme de sanatate si trecand si vazand multe in cei 31 de ani probabil vad viata putin mai diferit decat multi altii. De multa vreme aveam in minte imaginata o poveste care avea ca subiect muzica asa cum am trait-o eu si cum cred eu ca este viata unui artist adevarat. Dar nu am simtit niciodata impulsul s-o scriu pentru ca mi se parea prea complicat sa scriu despre asa ceva si mi-e era si frica de inca un esec. Sincer povestea mea imaginara o credeam ireala pentru viata asta. Acel interviu m-a facut sa vad ca cea ce gandeam e gresit, informatiile din acel filmulet erau un fragment din cea ce aveam in minte. Asta m-a determinat sa incep sa citesc totul despre Marie Fredrikson si Per Gessle. Roxette a fost mereu printre formatiile mele preferate inca din copilarie, dar nu stiam mare lucru despre cei doi, imi ajungea muzica lor. Dar acel interviu m-a determinat sa-mi doresc sa aflu mai multe. Cu cat citeam mai mult povestea lor era si povestea mea cam 70 la suta. Asta m-a motivat foarte mult sa incep sa scriu din nou o carte. Dar putea fi oricare alt artist, reactioneam la fel, Dumnezeu a dorit sa fie Roxette.

Eu cred ca fiecare om are un dar dat de Dumnezeu pe care trebuie sa-l dezvoltam cat mai mult pana la perfectiune. Un artist doreste sa fie vazut cel mai bun din lume, dar cand ajunge acolo nu cred ca le e prea usor, viata lor este schimbata pentru totdeauna. Unii trec usor peste acest moment, altii nu. Si daca reusesti intr-o cariera, asta nu inseamna ca nu poti avea surprize in viata ca orice om, la un moment dat banii nu mai au importanta ci felul tau de a fi ca simpla persoana. Daca iubesti cu adevarat cea ce faci si stii sa expui tot cea ce simti prin talentul tau, atunci viata ta merge mai departe cu bine si poti sa te bucuri in continuare de talentul tau fara sa-ti pese de nimeni si nimic.

Asa gandesc eu si asta am simtit si cand am citit despre Marie si Per. Am scris la carte toata primavara in pararel cu activitatea de la radio gandindu-ma acum as putea sa fac sa ajunga cartea la cei doi. Ei continuau turneul inceput in 2011, la Bucuresti fusese si ma gandeam ca n-o sa mai vina la noi in tara. Dar intr-o zi aflu ca va veni iar, de data asta la Cluj pe stadion. Au venit foarte multi artisti pe care ii ador dar niciodata nu am indraznit macar sa ma gandesc ca pot merge deoarece probleme de sanatate nu prea imi permit acest lucru. Dar de data asta am simtit asa o dorinta mare de a merge la Cluj mai ales ca puteam sta pe scaune. Normal ca mama a fost de acord si l-a convins si pe fratele meu.

Pana la concert am mai avut inca o surpriza de la destin, mi-am gasit ceva de lucru pe un site. A fost pentru prima oara cand faceam si eu ceva si eram platita pentru acest lucru, a fost greu, dar in suflet eram multumita. Cartea era gata si imi doream mult sa ajunga la cei doi artisti la concert, aveam o solutie prin fanclub, dar o mica neintelegere a facut ca visul meu sa nu se indeplineasca. In schimb n-o sa uit niciodata concertul, 100 de minute am uitat de toate si m-am bucurat de fiecare nota muzicala. Sincer mi-a fost teama ca o sa fiu dezamagita de prestatia lui Marie, dar parca Dumnezeu a vrut sa fie totul perfect.

Dupa acea noapte, necazurile vietii au venit peste familia mea, dar nu aveam ce face, trebuia sa merg mai departe. Si intr-o zi am primit o mare veste, cineva din domeniu mi-a citit cartea si mi-a spus ca scriu foarte bine, cartea poate fi publicata. Tin minte ca am inceput sa tip, puteam sa-mi indeplinesc un mare vis. Dumnezeu mi-a aratat cu ajutorul lui Marie si Per ca nu trebuia sa renunt la scris, ca pot scrie bine. Sper ca in aceasta luna lansarea cartii va avea loc.

Cu intarziere am putut face si 10 zile de tratament foarte bun care mi-a aratat ca datorita exercitiilor pe care le fac am mai progresat putin si asta m-a m-a bucurat.

Dumnezeu m-a ajutat sa cunosc si alte persoane care m-au facut sa-mi dau seama ca exista multi oameni in tara asta pe placul meu de la care pot invata multe. Dar mi s-a confirmat si multe alte lucruri.

Sincer nu-mi place numarul 2013, sper sa fie nu un an rau pentru mine si familia mea. Am credinta ca Dumnezeu va fi alaturi de mine si in acest an.

Lasă un răspuns

