Exercitiile din noiembrie 2011 cu metoda conductive education

Posted: Noiembrie 17, 2011 in Ecercitii de gimnastica

Aceste exercitii se executa in timp ce se numara lent pana la 5 si se repeta exercitiu de 5 ori fiecare.

Obiecte necesare: o perna, minge cu tepi, un bat, un scaun , spalier, minge mao mare, greutati de 2 kg formate din saci mici de nisip bagate in buzunarele unei benzi. Care se prinde in jurul mainilor si al picioarelor cu scai, 2 cutii de lemn sau 2 lezi unde adapostim legumele iarnas.

Suntem intinsi pe podea pe covor, in camera cu mainile intinse pe langa corp, capul asezat pe o perna. Pe ambele picioare leggam greutatile.

1. Indoimi pociorul stang si il fixam cu laba bine pe podea.
2. Asa indoit miscam piciorul stang in sus si apoi il coboram inapoi pe podea cu laba.
3. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
4. Acelasi exercitiu si cu ambele picioarele.
5. Piciorul stang il ducem pe genunchiul piciorului drept.
6. Piciorul stang il intindem drept in sus si apoi il ducem inapoi pe genunchi.
7. Piciorul stang il intindem drept in sus si apoi il ducem inapoi jos pe podea langa piciorul drept.
8. Exercitiile de la 5-7 se face si cu piciorul drept.
9. Punem o lada in dreptul piciorului stang in lateral si una in dreptul piciorului drept in lateral. Ridicam piciorul stang drept in sus si apoi il ducem in lateral si il asezam pe lada. Apoi ridicam iar piciorul in sus drept si il coboram inapoi pe podea.
10. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
11. Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
12. Ducem piciorul stang indoit la burta si il mentinem asa.
13. Piciorul il intindem si il ducem inapoi la burta fara sa atingem podeaua.
14. Exercitiile de la 12 si 13 se face si cu piciorul drept.
15. Exercitiile de la 12 si 13 se face si cu ambele picioarele.
16. Piciorul stang se duce in lateral facand 3 pasi, adica se eidica piciorul in sus si se duce putin in lateral, apoi iar se repeat miscare, apoi iar. Se face o mica pauza de 5 secunde si apoi piciorul revine la pozitia normala executand aceleasi 3 pasi.
17. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
18. Acelasi exercitiu cu ambele picioarele.
19. Picioarele raman amandoua in lateral, prindem batul cu ambele maini. Intindem mainile in fata si ne ridicam in fund. Plimbam mijocul in fata si in spate.
20. Iindoim ambele picioarele cu labele fixate pe podea. Piciorul stang se duce asa indoit in lateral facand 3 pasi, adica se ridica piciorul in sus si se duce putin in lateral, apoi iar se repeat miscare, apoi iar. Se face o mica pauza de 5 secunde si apoi piciorul revine la pozitia normala executand aceiasi 3 pasi..
21 Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
22 Acelasi exercitiu si cu ambele picioare
23. Picioarele raman asa indoite, asezam o lada in lateral in dreptul piciorului stang si o lada in dreptul piciorului drept. Ridicam piciorul stang asa indoit in sus si il ducem in lateral si il asezam pe lada. Apoi il rididicam in sus tot indoit si il asezam pe podea tot indoit.
24. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
25. Acelasi exercitiu si cu ambele picioarele.
26. Picioarele raman asa indoite. Ducem la burta ba piciorul stang, ba piciorul drept.
27 Intindem picioarele deodata pe podea. Si ne dezlegam de greutati.
28. Indoim iar picioarele deodata cu labele bine fixate pe podea. Cacaiul piciorului stang se urca pe genunchiu piciorului drept. Se misca laba piciorului stang in jos si in sus.
29. Tot in aceasta pozitie, se misca genunchiu si coapsa piciorului stang spre burta si cat mai in lateral. Piciorul stang revine indoit pe podea.
30. Exercitiile de la 28 si 29 se face si cu piciorul drept.
31. Ramanand picioarele indoite luam mingea cea mare si o bagam intre picioare si ridicam fundul in sus, apoi il coboram inapoi pe podea.
32. Intindem picioarele deodata drepte pe podea si legam greutati de maini.
33. Ridicam mana stanga spre tavan, o mentinem asa 5 secunde si apoi o coboram in jos incet pe langa corp.
34. Acelasi exercitiu si cu mana dreapta.
35. Acelasi exercitiu cu ambele maini.
36. Ducem mana stanga in sus si o coboram incet pe langa cap intinsa.. Apoi o ducem incet inapoi pe langa corp.
37. Acelasi exercitiu si cu mana dreapta.
38. Ducem mana stanga in sus si o coboram incet pe langa cap intinsa.. Apoi o ducem incet inapoi pe langa corp. cand mana stanga e pe langa corp pe podea , mana dreapta incepe sa faca aceeasi miscare. Cand mana dreapta ajunge pe langa corp pe podea, mana stanga incepe sa faca aceeasi miscare si tot asa.
39. Indoim mana stanga la piept, cotul ramane pe podea. Ridicam mana stanga spre tavan.
40. Acelasi exercitiu si cu mana dreapta.
41. Prindem batul cu ambele maini. Ducem batul spre tavan. Apoi il coboram incet la burta.
42. Ducem batul spre tavan, apoi il coboram incet la piept.
43. Ridicam batul spre tavan si il coboram inapoi la piept.
44. Ridicam batul spre tavan si il coboram la burta si il dam drumul.
45. Ducem mana stanga in lateral intinsa, apoi sus pe langa cap, apoi inapoi in lateral, apoi inapoi pa langa corp.
46. Acelasi exercitiu si cu mana dreapta.
47. Acelasi exercitiu cu ambele maini.
Ne dezlegam de greutati.
48. Impreunam mainile le ducem intinse spre tavan, ne intoarcem cu tot corpul pe partea stanga, cu mainile impreunate intinse in lateral ne mentinem asa 5 secunde, apoi ne intoarcem pe partea dreapta executand miscarile la fel.
Ne legam iar cu greutatile de picioare.
49. Ne intoarcem in lateral cu tot corpul avand mainile impreunate si piicioarele intinse, ridicam piciorul drept in sus drept si il coboram inapoi.
50. Punem lada in partea stanga in dreptul picioarelor. Ridicam piciorul drept in sus intins si il ducem in fata si asezam pe lada. Apoi ridicam in sus, il ducem in pozitia normala si il coboram incet peste piciorul stang.
51. Tot in aceeasi pozitie, indoim piciorul drept la burta si il intindem.inapoi.
52. Tot in aceeasi pozitie indoim ambele picioarele si le intrindem inapoi.
53. Exercitiile de la 49-52 se face si cu piciorul stang pe partea dreapta in lateral.
54. asezam pe burta cu mainile intinse in sus pe langa cap, picioarele intinse.
55. Cineva trebuie sa ne maseze spatele cu mingea cu tepi..
56. Ducem mainile in jos pe langa corp.
57. Incercam sa ridicam pieptul cat putem impirand cand il ridicam si expirand cand il coboram inapoi pe podea.
58. Ducem inapoi mainile in sus intinse pe langa cap.
59. Cu mainile intinse pe langa cap indoim piciorul stang in lateral.
60. Se repeta si cu piciorul drept.
61. Se repeta si cu ambele picioare.
62. Ducem mana stanga la ceafa indoita si ridicam cotul cat putem si apoi intindem mana inapoi.
63. Se repeta exercitiu si cu mana dreapta.
64. Se repeta exercitiu si cu ambele maini.
65. Miscam deodata capul si piciorul stang, capul in sus, piciorul il indoim la fund avand mainile intinse pe langa cap.
66. Se repeta exercitiu si cu piciorul drept .
67. Se repeta si cu ambele picioare
68. Ne asezam pe scaun avand greutatile pe picioare. Acest scaun trebuie sa fie pe masura noastra, adica picioarele noastre trebuie sa fie cu labele bine fixate pe podea, spatele sa fie drept. Miscam capul spre stanga cat putem, mentinem asa capul 5 secunde. Apoi il miscam spre dreapta cat putem si il mentinem asa 5 secunde.
69. Aplecam capul in jos, apoi il ducem spre stanga, apoi il ducem spre spate, apoi spre dreapta si apoi inapoi spre inainte.
70. Acelasi exercitiu cu rotatia capului spre dreapta.
71. Punem talpa piciorului stang pe mingea cu tepi si miscam mingea cu talpa in fata si in spate.
72. Aceeasi miscare si cu piciorul drept.
73. Piciorul stang iar are mingea cu tepi sub talpa si roteste mingea in cercuri inainte si inapoi.
74. Aceasi miscare si cu piciorul drept.
75. Talpile picioarelor revin pe podea. Ridicam piciorul stang in sus indoit.
76. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
77. Acelasi exercitiu cu ambele picioarele.
78. Piciorul stang se duce in lateral facand 3 pasi, adica se eidica piciorul in sus si se duce putin in lateral, apoi iar se repeat miscare, apoi iar. Se face o mica pauza de 5 secunde si apoi piciorul revine la pozitia normala executand aceleasi 3 pasi.
79. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
80. Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
81. Picioarele raman amandoua in lateral, impreunam mainile si le coboram in jos intre picioare ajungand cu ele pana la podea.
82. Picioarele revin in pozitia normala. Punem lada in lateral in partea stanga si rididicam piciorul stang in sus indoit , il duce mil lateral si il asezam pe lada. Apoi il ridicam incet, il ducem in pozitia normala si il coboram cu talpa pe podea.
83. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
84. Acelasi exercitiu si cu ambele picioare.
85. Punem lada in fata picioarelor. Ridicam piciorul stang si il asezam incet pe lada. Apoi il ridicam si il coboram inapoi cu talpa pe podea.
86. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
87. Acelasi exercitiu si cu ambele picioare.
88. Intindem piciorul stang in fata si il indoim inapoi.
89. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
90. Acelasi exercitiu si cu ambele picioare.
91. Intindem piciorul stang in fata si incercam sa-l ridicam drept in sus cat putem.
92. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
93. Acelasi exercitiu si cu ambele picioare.
94. Ne dam jos greutatile. Picioarele revin in pozitie normala, mainile impreunate se coboare iar intre picioare, mainile se despart si maina dreapta prinde soseta piciorului stang si urca glezna pe genunchiul piciorului drept. Se impreuneaza mainile iar si apasa pe genunchiul piciorul stang de 5 ori cu pauza de 5 secunde. Apoi piciorul revine la locul lui.
95. Aceeasi miscare si cu piciorul drept.
96. Ne punem greutatile pe maini. Ridicam mana stanga la nivelul pieptului.
97. Se repeta exercitiu si cu mana dreapta.
98. Se repeta exercitiu si cu ambele maini.
99. Se indoaie mana stanga la nivelul pieptului si se ridica spre tavan intinsa.
100. Se repeta exercitiu si cu mana dreapta.
101. Se repeta exercitiu si cu ambele maini.
102. Mainile fiind pe langa corp, se ridica mana stanga spre tavan pe langa cap.si se coboara incet inapoi.
103. Se repeta exercitiu si cu mana dreapta.
104. Se repeta exercitiu si cu ambele maini.
105. Se prinde batul cu ambele maini, se ridica batul la nivelul pieptului si se coboara inapoi incet…
106. Se ridica batul cat se poate spre tavan pe langa cap si se coboara inapoi incet.
107. Se da drumul la bat. Se duce mana stanga in lateral intinsa si o aducem inapoi incet pe langa corp.
108. Se repeta exercitiu si cu mana dreapta.
109. Se repeta exercitiu si cu ambele maini.
110. Ne dam jos greutatile si ne incaltam. Ne fixam bine labele picioarelor pe podea, impreunam mainile ( daca nu se poate cu mainile impreunate executati miscarea cu ele separate ), ne aplecam spre inainte sprijinu-ne bine pe picioare si ne ridicam in picioare avand picioarele, spatele drepte si mainile in jos.
111. Ne punem iar greutatile la picioare. Asezam scaunul langa spalier si ne asezam pe el avand spatele drept, mainile pe langa corp. Urcam piciorul stang pe prima treapta a spaierului si il coboram inapoi fara sa se aude zgomot prea tare.
112. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
113. Aceasi exercitiu cu piciorul stang pe a doua treapta a spalierului.
114. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
115. Aceasi exercitiu cu piciorul stang pe a treia treapta a spalierului dans scaunul mai in spate..
116. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
117. Prindem spalierul cu mainile si ne ridicam in picioare, scaunul trebuie dat la o parte.Avem spatele, coatele, picioarele drepte. Ne sprijinim ba pe piciorul stang, ba pe piciorul drept.
118. Revenim in pozitie normala, miscam mijocul indepartandu-l si apropindu-l de spalier.
119. Revenim in pozitie normala, urcam piciorul stang pe prima dreapta a spalierului si intindem genunchiul si il indoim.
120. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
121. Revenim in pozitie normala, urcam piciorul stang pe prima dreapta a spalierului si il coboram fara prea mult zgomot.
122. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
123. Revenim in pozitie normala, urcam piciorul stang pe a doua dreapta a spalierului
124. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
125. Facem pasi in lateral ba in stanga, ba in dreapta tinudu-ne cu mainile de spalier avand coatele drepte.
126. Ne intoarcem cu tot corpul in partea stanga rinudu-ne de spalier cu mana dreapta. Piciorul stang il ducem in fata si ne sprijinim pe el facand pauza de 5 secundea apoi il ducem in spate procedand la fel.
127. Stand in aceeasi pozitie, ducem piciorul stang in lateral si ne sprijinim pe el facand pauza de 5 secundea apoi il ducem inapoi.
128. Stand in aceeasi pozitie, ducem piciorul stang in fata, apoi in lateral, apoi in spate, apoi inapoi in pozitia normala.
129. Aceleasi exercitii de la 107-109 se face si cu piciorul drept intorcandu-ne cu tot corpul in partea dreapta si tinudu-ne de spalier cu mana stanga.
130. Ramanand in aceasya pozitie in lateral, miscam piciorul stang in aer in fata si in spate.
131. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
132. Ramanand in aceasta pozitie in lateral ridicam piciorul stang la burta indoit si il coboram intins in spate
133. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
134. Ne intoarcem cu fata spre spalier, il prindem cu ambele maini si ne dam drumul in jos cat putem indoind genunchii si avem echilibru pe picioare.

Comentarii
  1. anamariadamoc spune:

    scumpa mea e mai bine cu video…..e grau sa urmaresc scrisul,sa retin, sa merg in camera si sa fac. Ma intelegi!pup

    • rami1981 spune:

      Ana Maria, exercitiile video sunt doar cateva si alea cu profesoara la spital nu le intelegi. Trebuie sa alegi o grupa de exercitii, le notezi pe o hartie, apoi ie hartia cu tine si un exercitiu si il executi. Asa se face. Mult succes!

  2. anamariadamoc spune:

    bine ramo, eu lucru stiu daca vrei progres trebuie sa exersezi…nu un anumit tip de exercitiu, ceea ce simti ca iti prieste!bafta mai departe la progres la mers

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s