Exercitii de gimnastica facute de catre mine in vara ( 2011 ) in metoda conductive education

Posted: Noiembrie 14, 2011 in Ecercitii de gimnastica

Aceste exercitii se executa in timp ce se numara lent pana la 5 si se repeta exercitiu de 5 ori fiecare.

Obiecte necesare: o perna, minge cu tepi, un bat, un scaun , spalier, minge mao mare.

Suntem intinsi pe podea pe covor in camera cu mainile intinse pe langa corp, capul asezat pe o perna.

1. Impreunam mainile cu coatele intinse si le ducem asa in sus si apoi le coboram pe langa cap. Apoi mainile le coboram in aceeasi pozitie inapoi.
2. Mainile raman impreunate, dar de data asta cand le ducem pe langa cap indoim deodata si pociorul stang si il fixam cu laba bine pe podea.
3. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
4. Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
5. Mainile raman impreunate, le ridica cu coatele intinse in sus spre tavan, apoi deodata miscam mainile impreunate si piciorul stang, mainile le ducem la umarul drept, iar piciorul il ducem pe genunchiul piciorului drept.
6. Deodata miscam mainile si piciorul, ridicam mainile impreunate spre tavan cu coatele intinse si apoi le ducem inapoi pe umar, iar piciorul il intindem drept si apoi il ducem inapoi pe genunchi.
7. Exercitiile de la 5 si 6 se repeta si cu piciorul drept.
8. Mainile revi pe langa corp. Ducem piciorul stang indoit la burta si il mentinem asa.
9. Piciorul il intindem si il ducem inapoi la burta fara sa atingem podeaua.
10. Se repeta exercitiile de ka 8 si 9 si cu piciorul drept.
11. Se repeta exercitiile de la 8 si 9 si cu ambele picioare.
12. Piciorul stang se duce in lateral facand 3 pasi, adica se eidica piciorul in sus si se duce putin in lateral, apoi iar se repeat miscare, apoi iar. Se face o mica pauza de 5 secunde si apoi piciorul revine la pozitia normala executand aceleasi 3 pasi.
13. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
14. Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
15. Picioarele raman amandoua in lateral, piciorul stang se duce pe glezna piciorului drept.
16. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
17. Indoim piciorul stang cu laba fixata pe podea, impreunam mainile, ridicam pociorul spre burta si apucam genunchiul piciorului cu mainile impreunate.
18. Tragem cat putem genunchiul cu mainile impreunate, ridicam si capul spre burta cat putem. Celalalr picior trebuie sa ramana nemiscat intins pe podea.
19. Se repeta exercitiile de la 17 si 18 si cu piciorul drept.
20. Mainile revin pe langa corp, indoim ambele picioarele cu labele fixate pe podea. Piciorul stang se duce asa indoit in lateral facand 3 pasi, adica se ridica piciorul in sus si se duce putin in lateral, apoi iar se repeat miscare, apoi iar. Se face o mica pauza de 5 secunde si apoi piciorul revine la pozitia normala executand aceleasi 3 pasi..
21. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
22. Acelasi exercitiu si cu ambele picioare.
23. Picioarele raman indoite cu labele fixate pe podea. Cacaiul piciorului stang se urca pe genunchiu piciorului drept. Se misca laba piciorului stang in jos si in sus.
24. Tot in aceasta pozitie, se misca genunchiu si coapsa piciorului stang spre burta si cat mai in lateral.
25. Piciorul stang revine pe podea indoit.
26. Se repeta exercitiile de la 23, 24 si 25 si cu pociorul drept.
27. Luam mingea mai mare si o bagam intre picioare. Cu mainile intinse pe langa corp si cu labele picioarelor bine fixate in podea, ridicam fundul in sus.
28. Mingea ramane intre picioare, lasam pocioarele asa indoite in lateral in stanga si apoi le ducem la pozitia initiala. Apoi le ducem in partea dreapta.
29. Intindem ambele picioarele pe podea.
30. Impreunam mainile cu coatele intinse si le ducem asa in sus si apoi le coboram pe langa cap. Apoi mainile le coboram in aceeasi pozitie inapoi.
31. Ducem mainile impreunate cu coatele drepte spre tavan.
32. Ducem mainile impreunate in partea stanga apoi in partea dreapta fara a misca corpil.
33. Ducem mainile impreunate in partea stanga si asezam cotul stang pe podea si cu mana dreapta apasam pe incheietura mainii stangi.
34. Acealasi exercitiu si in partea dreapta.
35. Prindem batul cu ambele maini. Il ducem sus pe langa cap cu coatele intinse si il coboram inapoi la burta.
36. Ducem batul cu coatele intinse spre tavan si il coboram la piept, apoi il ridicam in sus.
37. Mentinem batul spre tavan, schimbam pozitia mainii stangi pe bat prinzand batul invers.
38. Ducem batul pe langa cap si il fixam batul pe podea avand coatele intinse. Dupa o pauza de 5 secunde ducem batul inapoi spre tavan.
39. Acelasi execitiu si cu mana dreapta.
40. Coboram batul la burta si ii dam drumul.
41. Impreunam mainile iar, le ducem intinse spre tavan, ne intoarcem cu tot corpul pe partea stanga, cu mainile impreunate intinse in lateral ne mentinem asa 5 secunde, apoi ne intoarcem pe partea dreapta executand miscarile la fel.
42. Ramanem pe partea stanga avand mainile impreunate si piicioarele intinse, ridicam piciorul drept in sus drept.
43. Tot in aceeasi pozitie ridicam piciorul drept in sus si il ducem in spate, apoi in fata.
44. Tot in aceeasi pozitie, indoim piciorul drept la burta si il intindem.inapoi.
45. Tot in aceeasi pozitie indoim ambele picioarele si le intrindem inapoi.
46. Exercitiile de la 42-45 se face si partea dreapta.
47. Ne asezam pe burta cu mainile intinse in sus pe langa cap, picioarele intinse.
48. Cineva trebuie sa ne maseze spatele cu mingea cu tepi..
49. Ridicam capul in sus si il mentinem asa 10 secunde.
50. Ridicam capul in sus in aceeasi pozitie si il ducem in stanga si apoi in dreapta.
51. Ducem mana stanga la ceafa indoita si ridicam cotul cat putem si apoi intindem mana inapoi.
52. Se repeta exercitiu si cu mana dreapta.
53. Se repeta exercitiu si cu ambele maini.
54. Coboram mainile cu palmele la nivelul umerilor, fixam palmele bine pe podea si ne sprijinim bine in ele si ridicam pieptul in sus. Apoi maininile revin intinse pe langa cap.
55. Cu mainile intinse pe langa cap indoim piciorul stang in lateral.
56. Se repeta si cu piciorul drept.
57. Se repeta si cu ambele picioare.
58. Miscam deodata capul si piciorul stang, capul in sus, piciorul il indoim la fund.
59. Se repeta exercitiu si cu piciorul drept.
60. Se repeta si cu ambele picioare.
61. Ne intoarcem pe spate, cu mainile impreunate sau mainile intinse inainte ne ridicam si cu picioarele intinse, ne ridicam in fund.
62. Ne asezam pe scaun. Acest scaun trebuie sa fie pe masura noastra, adica picioarele noastre trebuie sa fie cu labele bine fixate pe podea, spatele sa fie drept. Miscam capul spre stanga cat putem, mentinem asa capul 5 secunde. Apoi il miscam spre dreapta cat putem si il mentinem asa 5 secunde.
63. Aplecam capul in jos, apoi il ducem spre stanga, apoi il ducem spre spate, apoi spre dreapta si apoi inapoi spre inainte.
64. Acelasi exercitiu cu rotatia capului spre dreapta.
65. Miscam laba piciorului stang, o miscam in sus pe varful degetelor, apoi in jos pe cacai.
66. Aceeasi miscare si cu piciorul drept.
67. Aceeasi miscare si cu ambele picioare.
68. Punem talpa piciorului stang pe mingea cu tepi si miscam mingea cu talpa in fata si in spate.
69. Aceeasi miscare si cu piciorul drept.
70. Piciorul stang iar are mingea cu tepi sub talpa si roteste mingea in cercuri inainte si inapoi.
71. Aceasi miscare si cu piciorul drept.
72. Piciorul stang se duce in lateral facand 3 pasi, adica se eidica piciorul in sus si se duce putin in lateral, apoi iar se repeat miscare, apoi iar. Se face o mica pauza de 5 secunde si apoi piciorul revine la pozitia normala executand aceleasi 3 pasi.
73. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
74. Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
75. Picioarele raman amandoua in lateral, impreunam mainile si le coboram in jos intre picioare ajungand cu ele pana la podea.
76. Picioarele revin in pozitie normala, mainile impreunate se coboare iar intre picioare, mainile se despart si maina dreapta prinde soseta piciorului stang si urca glezna pe genunchiul piciorului drept. Se impreuneaza mainile iar si apasa pe genunchiul piciorul stang de 5 ori cu pauza de 5 secunde. Apoi piciorul revine la locul lui.
77. Aceeasi miscare si cu piciorul drept.
78. Impreunam mainile si le ducem in sus spre tavan cu coatele intinse.
79. Cu mainile asa impreunate ridicate spre tavan, indoim coatele si asezam palmele la ceafa.
80. Indepartam coatele spre lateral si le apropiem de cap.
81. Mainile impreuna se ridica iar spre tavan si se coboara incet cu coatele intinse in jos.
82. Mainile impreunate se indoaie spre piept. Palmele sa fie lipide una de alta.
83. Cotul mainii stangi se ridica in sus, palma mainii stangi apasa palma mainii drepti.
84. Aceasi miscare si cu mana dreapta.
85. Se ridica ambele coate avand palmele lipide una de alta.
86. Mainile impreunate sunt cu coatele intinse si incheietura palmelor se rotesc spre stanga, apoi spre dreapta avand o palma deasupra si una dedesubt.
87. Mainile sunt pe langa corp. Mana stanga se ridica la nivelul pieptului si se duce palma ei pe umarul mainii drepte. Cotul mainii stangi se misca in sus si in jos.
88. Aceeasi miscare si cu mana dreapta.
89. Mainile sunt pe langa corp, miscam umarul mainii stangi in sus, apoi il coboram in jos.
90. Acelasi exercitiu si cu umarul drept.
91. Acelasi exercitiu cu amandoi umerii.
92. Rotim umarul mainii stangi spre inainte apoi spre inapoi.
93. Acelasi exercitiu si cu umarul drept.
94. Acelasi exercitiu cu amandoi umerii.
95. Prindem batul cu ambele maini. Se ridica batul cu coatele intinse la nivelul pieptului.
96. Se ridica batul cu coatele intinse spre tavan.
97. Se ridica batul cu coatele intinse spre tavan si il coboram pe langa ceafa indoind coatele si indepartam si apropiem coatele. Apoi ridicam batul spre tavam si il coboran incet cu coatele intinse.
98. Se ridica batul cu coatele intinse la nivelul pieptului. Se indoieste coatele si se duce batul la ninivelul umerilor si apoi se intinde.
99. Se da drumul la bat si ne incaltam.
100. Ne fixam bine labele picioarelor pe podea, impreunam mainile ( daca nu se poate cu mainile impreunate executati miscarea cu ele separate ), ne aplecam spre inainte sprijinu-ne bine pe picioare si ne ridicam in picioare avand picioarele, spatele drepte si mainile in jos.
101. Asezam scaunul langa spalier si ne asezam pe el avand spatele drept, mainile pe langa corp. Urcam piciorul stang pe prima treapta a spaierului si il coboram inapoi fara sa se aude zgomot prea tare.
102. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
103. Aceasi exercitiu cu piciorul stang pe a doua treapta a spalierului.
104. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
105. Aceasi exercitiu cu piciorul stang pe a treia treapta a spalierului dans scaunul mai in spate..
106. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
107. Prindem spalierul cu mainile si ne ridicam in picioare, scaunul trebuie dat la o parte.Avem spatele, coatele, picioarele drepte. Ne sprijinim ba pe piciorul stang, ba pe piciorul drept.
108. Revenim in pozitie normala, miscam mijocul indepartandu-l si apropindu-l de spalier.
109. Revenim in pozitie normala, urcam piciorul stang pe prima dreapta a spalierului si intindem genunchiul si il indoim.
110. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
111. Revenim in pozitie normala, urcam piciorul stang pe prima dreapta a spalierului si il coboram fara prea mult zgomot.
112. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
113. Revenim in pozitie normala, urcam piciorul stang pe a doua dreapta a spalierului
114. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
115. Facem pasi in lateral ba in stanga, ba in dreapta tinudu-ne cu mainile de spalier avand coatele drepte.
116. Ne intoarcem cu tot corpul in partea stanga rinudu-ne de spalier cu mana dreapta. Piciorul stang il ducem in fata si ne sprijinim pe el facand pauza de 5 secundea apoi il ducem in spate procedand la fel.
117. Stand in aceeasi pozitie, ducem piciorul stang in lateral si ne sprijinim pe el facand pauza de 5 secundea apoi il ducem inapoi.
118. Stand in aceeasi pozitie, ducem piciorul stang in fata, apoi in lateral, apoi in spate, apoi inapoi in pozitia normala.
119. Aceleasi exercitii de la 107-109 se face si cu piciorul drept intorcandu-ne cu tot corpul in partea dreapta si tinudu-ne de spalier cu mana stanga.
120. Ramanand in aceasya pozitie in lateral, miscam piciorul stang in aer in fata si in spate.
121. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
122. Ramanand in aceasta pozitie in lateral ridicam piciorul stang la burta indoit si il coboram intins in spate
123. Acelasi exercitiu si cu piciorul drept.
124. Ne intoarcem cu fata spre spalier, il prindem cu ambele maini si ne dam drumul in jos cat putem indoind genunchii si avem echilibru pe picioare.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s