Doctori

Posted: Februarie 24, 2011 in Bancuri

Doctorul consultă o femeie, după care îi cheamă soţul la discuţii:
– Domnule, am o veste bună şi una proastă pentru dv. Voi începe cu cea proastă: nevasta dv. are sifilis. Vestea bună: nu l-a luat de la dv.

Un barman ajunge la psihiatru:
– Domnule doctor, ieri, mai pe seară, a intrat un client în bar. A cerut un coniac, l-a băut şi după aceea a mîncat paharul, cu excepţia piciorului. Credeţi că era nebun?
– Mai mult ca sigur! Piciorul este partea cea mai gustoasă.

Într-un laborator, doctorul îi cere asistentului:
– Dă-mi sticla cu diacetilamidonapidol!
– E goală, domnule doctor.
– La naiba! Iar mi-au băut coniacul!

Dom’ doctor, am şi eu o problemă: am un dop în fund şi nu mai pot face nevoile şi eu ca omu…
– Dar cum a ajuns acolo?
– Păi mergeam pe o plajă şi am dat fără să vreau cu piciorul într-o lampă fermecată. A ieşit un duh de acolo şi mi-a zis că îmi îndeplineşte o dorinţă, orice…
– Şi?
– Eu am zis: la naiba!

– Domnule doctor, cred că eu vorbesc în somn.
– Ce vă face să credeţi asta?
– Păi în fiecare dimineaţă mă scol răguşit!

După consultaţie:
– Am o veste bună, doamna Ionescu!
– Domnişoara Ionescu…
– Aha, atunci am o veste proastă pentru dv., domnişoara Ionescu!

Dom’ doctor, am o problemă: nu prea mă bagă lumea în seamă…
– Următorul…

Dom’ doctor, cred că am probleme cu ochii.
– De ce credeţi asta, domnule?
– Păi, de cînd m-am căsătorit nu mai văd un ban prin casă…

– Dom’ doctor, să ştiţi că bărbatul meu mă înşeală!
– De unde ştiţi?
– Am patru copii şi nici unul nu seamănă cu mine…

Suferiţi cumva de vise erotice? întreabă doctorul un pacient.
– Nu sufăr, domnule doctor. Chiar îmi fac plăcere!

Lasă un răspuns

