Bulă

Posted: Februarie 24, 2011 in Bancuri

Moş Nicolae stă în seara de Ajun în faţa lui Bulă. Îi arată cu degetul şi îi spune:
– Ai fost cuminte anul acesta?
La care Bulă:
– Tată, moşul ăsta mă ameninţă! Sună avocatul!

ulă completează o fişă personală pentru angajare. La data naşterii trece 15 august.
– În ce an? întreabă funcţionara de la oficiul forţelor de muncă.
– În fiecare an!

Un general inspectează plutonul lui Bulă. Ajunge la acesta, îl bate prietenos pe umăr şi zice:
– Cum îţi merge, fiul meu?
La care Bulă radios:
– Ce bine că am dat de tine, tată, mama te caută de ani şi ani…

Profesorul întreabă:
– Măi Bulă, toată ora ai stat cu cîte o bilă verde în ambele mîini şi n-ai scris nimic. De ce?
– Ca să am control total asupra profesorului de matematică, dl. Green.

Bulă se plimba cu taică-su pe stradă. La un colţ, un om foarte gras se cîntăreşte. Cîntarul este însă stricat şi arată doar vreo 10 kilograme.
– Uite, tată, omul ăsta este gol pe dinăuntru…

Bulă, de ce plîngi? întreabă mama lui Bulă.
– Pentru că vecinul nu se joacă decît cu tine!

Bulă, azi vei răspunde din legea lui Arhimede. Ce se întîmplă dacă te scufunzi în cadă?
– Sună telefonul…

Bulă, cum se numeşte acel legămînt ce apropie o femeie de un bărbat?
– Un colier…

Bulă se plimba cu taică-su prin munţi. Deodată, taică-su dispare. Bulă, agitat, întreabă:
– Tată, ai căzut în prăpastie?
– Daaaa.
– Şi ai păţit ceva?
– Nuuuu, se aude din prăpastie.
– Dar e adîncă prăpastia?
– Încă n-am ajuns…

Cica era Bulă cu doi prieteni şi se tot lăudau care a avut cea mai bătrînă bunică.
– Bunica mea a avut 78 de ani cînd a murit.
– Slab, bunica mea a avut 94 de ani cînd a murit.
Bula:
– Şi mai slab, păi bunica mea a fost aşa de bătrînă încît a trebuit să o scoată tata în curte să o împuşte, că nu mai murea nicicum.

Lasă un răspuns

