Blonde

Posted: Februarie 23, 2011 in Bancuri

Trei blonde blocate în lift strigau pe rînd „ajutor, ajutor”. La un moment dat, una dintre ele:
– Ce-ar fi să strigăm simultan?
Şi încep ele: „simultan, simultan”.

2 blonde se plimbă pe stradă.
– Vezi barul ăsta? E deschis 24 de ore pe zi!
– Ce proastă eşti! E deschis mai mult.

– Mamă, se vaită o blondă, am ramas însărcinată!
– Însarcinată?!… Unde ţi-a fost capul?
– Cum unde, pe pernă.

– Iubitule, spune o blondă, azi, un coleg mi-a spus un banc cu blonde, de m-am prăpădit de rîs. Era cît pe-aci să cad din pat…

Pentru a se dovedi că blondele nu sînt proaste, s-a organizat o conferinţă de presă. O blondă a fost întrebată:
– Cît face 1+1?
Ea răspunde:
– 5.
Din sală se aude:
– Mai daţi-i o şansă.
Apoi este întrebată alta. Ea răspunde:
– 2.
Din sală se aude:
– Mai daţi-i o şansă…

– Dumneata eşti tipul care a dispărut acum o lună de zile cu blonda aceea superbă şi nimeni nu v-a găsit pînă acum?
– Nu sînt eu acela, dar nici nu ştiţi cît regre

Blonda în maşină:
– Nu înţeleg, aici văd trei pedale, dar eu am doar două picioare!

De ce se rujează o blondă cu verde? Roşu înseamnă stop

De ce nu poate o blondă să scrie numărul 11? Pentru că nu ştie pe care 1 să-l pună în faţă.

De ce ştiu blondele să cînte frumos? Un cap gol are o acustică mai bună!

Cum poţi scufunda un submarin plin cu blonde? Baţi la uşă!

Patru blonde merg sub o umbrelă, dar nici una nu se udă. Cum se poate aşa ceva? Nu plouă!

Blonda în maşină:
– Nu înţeleg, aici văd trei pedale, dar eu am doar două picioare!

Comentarii
  1. ana spune:

    cool imi plac si imi ridica moralul mult,pupik

Lasă un răspuns

