Revelion 2011

Posted: Ianuarie 6, 2011 in Informatii despre mine

Am promis ca revin cu povestea revelionului. A mai trecut un an din viata noastra, toti am mai imbatranit cu un an. Timpul trece foarte repede, acum suntem copii, acum crestem adolescenti, acum suntem oamenii maturi cu familii, acum devenim batrani. De aceea cred eu ca trebuie sa gandim bine cea ce facem cu viata noastra la fiecare pas, in orice moment a vietii noastre. Ar trebui sa ne bucuram de fiecare clipa frumoasa oricat de mica ar fi ea, indiferent de necazurile pe care le avem.
La noi in familie asta facem, trecem intr-un an nou cu zambetul pe buze, desi de cele mai multe ori avem pe cap multe necazuri de infruntat. De revelion mereu am pus pe masa cea ce nu am mancat prea mult in tot anul ce a trecut. Mamicuta mea mereu ne-a intrebat ce poftim asa mai deosebit si noi ii spunem. Ea saraca executa ordinele noastre.
Si anul asta s-a intamplat la fel, mi-a facut tot ce am vrut eu, pe masa nu mai incapea nimic. Dupa ce ne imbracam in ceva curat, ne asezam la masa si pana la 12 ne umplam burtica cu de toate ca sa nu murim de foarme in anul urmator si avem grija ca toti sa avem un ban in buzunare sa fim mai bogati la anul.
La miezul noptii deschidem sampania si bem o gura si ne pupam si fugim la geam sa vedem artificile si daca avem, dam si noi. Apoi ne intoarcem in sufragerie bem sampania si ne uitam la tv pana dimineata cu speranta ca anul cel nou va fi mai bun.
Va doresc la toata lumea un An Nou fericit, mult mai bogat iin toate privintele ca 2010! LA MULTI ANI!

Lasă un răspuns

