Vizita mea la gradina zoologica impreuna cu mama si prietena mea Ionela si cu ingerasul ei Stefanut

Posted: Octombrie 27, 2010 in Oamenii speciali ce mi-au alinat sufletul

Dupa aproape 29 de ani , am reusit sa vizitez si eu gradina zoologica din orasul meu frumos Brasov datorita prietenei mele Ionela care ne-a dus cu masina pana acolo. Ii multumesc mult pentru gestul facut si mai ales pentru ca mi-a dat inca odata ocazia sa vad cat de mult pot sa merg in prezent fara nicio problema. Asta ma face foarte fericita.

In continuare va pun poze de la gradina facute tot de Ionela.

Comentarii
  1. Liliana F.J. spune:

    Sunteti niste frumosi si niste invingatori!

  2. costy25bogdan spune:

    LA MULTIII ANI. SANATATE, SA TE BUCURI DE VIATA. DUMNEZEU SA TE BINECUVINTE. SUNT MANDRU CA TE AM PRIETENA, TE PUP DULCE.

Lasă un răspuns

