Ipoteza principala al Educaţiei Conductive

Posted: Octombrie 21, 2010 in Conductive-Education

Ipoteza principala al Educaţiei Conductive

    (Dr. Mari Hari 1991)

    Principalele obiective ale Conductiv Educaţie sunt:

        *

          Pentru a configura un stil de viata activ.

        *

          Pentru a dezvolta funcţiile cognitive.

        *

          Pentru a oferi un program complex, dar unificat de învăţământ.

        *

          Pentru a invata procesul de intenţiere.

        *

          Pentru a ajuta copiii cu dizabilităţi să înveţe să meargă la şcoală , sa se duca la locul de muncă. (Desigur ca nu se poate realiza in totdeauna acest lucru!)
        * Pentru a oferi un program care, în unele cazuri poate fi construit în cadrul şcolilor speciale şi obişnuite.

Informatii preluate de pe site-ul : http://www.conductive-ed.org.uk/index.html

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s