Elemente de Educaţie Conductiva

Posted: Octombrie 21, 2010 in Conductive-Education

Elemente de Educaţie Conductiva

    Cinci elemente importante sunt necesare în scopul de a facilita procesul de învăţământ conductoare:

       1.

          Conductor
       2.

          Programul
       3.

          Sarcina / Seria
       4.

          Intenţia / ritmic / Intenţie
       5.

          Grupul de pacienti

    1: Dirijor

    Dirijorul este un profesionist, care oferă programul.

        *

          Au studii intensive patru ani la Universitatea „hands on” de formare profesională

        *

          Dirijorul este responsabil pentru evaluare iniţială, organizarea si livrarea programului
        *

          Dirijorul creează situaţii care să încurajeze învăţarea şi rezolvarea problemelor
        *

          Dirijorul observa performanţa fiecărei persoane „şi modifică programul şi calendarul în funcţie de nevoile acestora
        *

          Dirijorul se concentreaza asupra atitudinei pentru a se asigura că persoana îndeplineşte cu succes şi simte efortul pentru a atinge scopul final

        *

          Dirijorul da orientări clare de sprijin şi un sentiment de direcţie

    2: Programul

    Acest lucru este adesea descris ca fiind complex, dar poate fi considerat un program planificat de învăţare.

        *

          Este o zi planificata, o zi de învăţare şi practicare
        *

          Fiecare program de zi începe cu starea de veghe şi se termină cu starea de somn

        *

          Pentru multi acest lucru include ieşiri din pat, a merge la toaletă, spălare şi micul dejun

        *

          Acesta include toate activităţile incluse în rutina de zi cu zi
        *

          Pentru copiii de şcoală se îmbrăţişează lecţii academice, joc cu colegii, manancatul, toaleta, etc
        *

          Pentru adulţi se poate include rutină plina de viaţă, de muncă, hobby-uri şi interese etc

    3:
Sarcina / Seria

    Seria / sarcină este baza sesiunii de lucru, care pregăteşte copiii pentru funcţia.

        *

          Sarcinile sunt predate, învăţate, practicate, generalizate şi utilizate
        *

          Sarcinile sunt împărţite în elemente cu obiective adecvate
        *

          Fiecare membru al lucrărilor „grupului” are o tema anume ce are ca scop finalizarea cu succes a sarcinii
        *

          Sarcinile sunt o parte structurată a programului de zi cu zi
        *

          Sarcinile sunt instrumente de predare, nu un set de exerciţii
        *

          Sarcinile sunt dezvoltate pentru a satisface nevoile individuale
        *

          Sarcinile sunt cele mai eficiente atunci când sunt efectuate într-un grup
        *

          Sarcinile sunt prezentate într-un mod care permite individului sa reuşeasca, în acelaşi timp sa învete o nouă abilitate sau consolidarea unei achiziţioneri recente
        *

          Succesul este individual

    4: Intenţia / Intenţia ritmice

    Este metoda prin care un copil foloseste un discurs sau vorbirea interioară de a exprima o intenţie şi este urmata de o mişcare, care se desfăşoară ritmic.

        *

        Se utilizeaza limbai pentru a planifica, a imagina, a intenţiona şi a pune în aplicare o mişcare
        *

          Utilizarea exprimarii sau vorbirii interioare in scopul de a exprima o intentie
        *

          Acesta facilitează activitatea motorie
        *

          Acesta reglementează actul motor
        *

          Intentia atrage atenţia cu privire la libera miscare

    Şi într-o etapă urmatoare …

        *

          Intentia controlează viteza şi ritmul de mişcare
        *

          Intentia controlează limba de circulaţie

     Limba, Circulatia si Functia

        *

        Se  dezvolta împreună – sunt predate împreună – sunt învăţate împreună –

    5: Grupul

    Unitatea de bază în care participanţii pot fi potriviti pentru abilitatea miscarilor lor şi potrivirea vârstelor.

        *

        Participanţii nu invata numai de la conductor, dar de la colegii lor
        *

          Participanţii sunt încurajatI să devina ambiţiosi pentru a reuşi
        *

          Grupul socializează copilul pentru a evita orientarea spre adult
        *

          Grupul încurajează fiecare persoana in parte să aştepte pentru atenţie sau invers pentru a cere ajutor
        *

          Membrii grupului sunt conştienţi şi respecta alti copii in rezolvarea problemelor similare
        *

          Membrii grupului ştiu progresele atunci când problema este rezolvată imediat
        *

          Copiilor li se acordă şansa de a fi responsabili pentru ei înşişi
        *

          Lăudând un copil încurajează altul.

Informatii preluate de pe site-ul : http://www.conductive-ed.org.uk/index.html

Comentarii
  1. ana spune:

    imi place sa faac parte mereu la refacerea mea la mers mai mult dar am progresee mai greu din caauza ca familia nu e mereu optimista si vesela

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s