Orice problema are o solutie, trebuie doar ca exista

Posted: Octombrie 3, 2010 in Solutiile prin care sa fim fericiti in viata

VOI GASI SOLUTII !

Citeste atent si rar afirmatiile de mai jos, cu voce tare:

Judecata mea se intareste pe zi ce trece!

Memoria devine flexibila, sunt singur(a) de ea, memoria mea devine din ce in ce mai puternica.

Am un creier lucid ! Gandirea imi este subtila!

Pot asimila orice gen de cunostinte. Intr-un timp scurt, posed aceste cunostinte pana in cele mai mici detalii.

Oricare ar fi problema, mintea mea o va intelege si voi gasi solutia buna.

Ideile de care am nevoie imi vin fara nici o greutate.

Gasesc solutia buna la orice situatie.

Lasă un răspuns

