Daca gandesti optimist necazul e rezolvat pe jumatate.

Posted: Octombrie 3, 2010 in Solutiile prin care sa fim fericiti in viata

GANDESTE OPTIMIST INTR-O LUME CENUSIE

“ Fericirea este o atitudine.”

“Putem face alegeri bune atunci cand intelegem ca directia noastra in viata nu depinde de ceea ce ni se intampla, ci de modul in care reactionam.”

“ Fiti atent la nevoile celor din jur si nu uitati de lucrurile neinsemnate, deoarece ele sunt importante in viata de zi cu zi, mai ales daca le transformam intr-un stil de viata.”

“ Un zambet este un gest neinsemnat care remediaza atatea lucruri importante.”

“Trateaza-I pe ceilalti asa cum doresti sa fii tratat tu insuti”

“ Poti avea tot ce vrei in viata daca ii ajuti pe ceilalti sa obtina ceea ce-si doresc.”

“ Daca nu risti, nu castigi.”

“Greutatile dezvolta caracterul.”

“ Motivarea inseamna miscare: logica nu poate schimba un sentiment, dar actiunea are aceasta putere.”

“Singuratatea este o stare de spirit cu tendinte reactionare, care ne face sa devenim hipersensibili.”

“ Goethe: Daca te tratez ca pe o persoana care esti in present, vei continua sa fii astfel. Daca te tratez ca si cum ai fi o alta persoana, atunci te vei transforma in persoana aceea.”

“Cand iubiti pe cineva, nu reactionati la simptomele sale comportamentale, ci la nevoile pe care le-ar putea avea.”

“ Nu putem privi inapoi pentru a schimba trecutul. Totusi, daca lasam trecutul san e invete sin u san e invinga, nu vom fi nevoiti sa privim inapoi sis a ne intrebam:” Ce-ar fi fost daca…?”

“ Succesul se masoara in functie de ceea ce faceti prin comparative cu ceea ce sunteti capabil sa faceti.”

“ Daca il faci pe cel de langa tine sa aiba o parere mai buna despre el insusi, iti garantez ca te va simpatiza foarte mult.”

“Opinia copiilor despre adevar le influienteaza comportamentul.”

“ Poti avea totul in viata daca ii ajuti pe ceilalti sa obtina si ei ce isi doresc.”

„ Nu putem trece de la un mod de a gandi negativ la unul pozitiv fara a trece de la un mod de a ne exprima negativ la unul pozitiv. Pentru aceasta, trebuie sa transformam factorii determinanti negativi in factori pozitivi.”

„ Trebuie sa avem un echilibru in viata daca dorim sa ne bucuram cat mai mult de ea.”

„ Iertarea inseamna sa ierti ceea ce este de neiertat. Credinta inseamna sa crezi ceea ce este incredibil. Speranta inseamna sa speri atunci cand totul este pierdut.”

„ Voi reusi deoarece sunt un invingator.
Voi reusi deoarece fiecare lectie pe care am invatat-o m-a pregatit pentru aceasta provocare.
Voi reusi deoarece vreau sa reusesc si pentru ca oamenii cred in mine.
Voi reusi deoarece succesul ma va ajuta sa devin o persoana mai buna si mai generoasa.
Voi reusi deoarece stiu ce trebuie sa fac.
Voi reusi deoarece familia este fundamentul succesului meu.
Voi reusi deoarece succesul este cea mai importanta mostenire pe care o pot lasa copiilor mei.
Voi reusi deoarece eu si sotia mea suntem inseparabili, invincibili, unici si talentati.
Voi reusi deoarece am mai avut si alte oportunitati pana in prezent, urmate de succes de fiecare data.
Voi reusi deoarece succesul este dreptul din nastere pe care l-am mostenit de la parintii si de la stramosii mei.
Voi reusi deoarece mi-am dorit intotdeauna sa existe cat mai multe provocari in viata mea.
Voi reusi deoarece am alaturi familia, prietenii si cunostintele, care vor sa ma ajute si o vor face.
Voi reusi deoarece planul meu de succes este flexibil, iar setea mea de succes nu poate fi stinsa.”

„ Nu daruiti nimic asteptand sa primiti ceva in schimb.”

„Rasul este: muzica sufletului”.”

Lasă un răspuns

