Exercitiile ce mi-au redat increderea in propriile mele picioare

Posted: Octombrie 2, 2010 in Ecercitii de gimnastica

Exercitii speciale pentru picioare.
La aceste exercitii ritmul e mai ridicat, trebuie sa numaram doar mentinerea pozitiei.
Obiecte necesare: perna, spalier, scara pentru mers.

1.Suntem asezati in fund cu picioarele intinse si mainile intinse in fata pe jos pe covor. Tragem aer in piept si nu dam drumul la aer si ne intindem pe spate cu mainile in sus pe langa cap. Cand suntem intinsi pe spate dam drumul la aer. Iar ne ridicam in fund cu mainile intinse in fata si picioarele tot intinse si iar inspiram aer in piept, apoi ne intindem incet pe spate si dam drumul la aer. Exercitiu se repeta de 4 ori.
2.Ramanem intinsi pe spate, mainile revin pe langa corp si acolo raman nemiscate. Ridicam piciorul drept intins in sus si apoi il coboram inapoi in jos.
3.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
4.Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
5.Se indoaie piciorul drept cu laba fixata pe podea, apoi se intinde inapoi
6.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
7.Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
8.Se indoaie piciorul drept cu laba fixata pe podea, apoi se lasa piciorul asa indoit in lateral. Apoi se aduce piciorul in pozitia dreapta si se intinde inapoi.
9.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
10.Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
11.Se indoaie piciorul drept cu laba fixata pe podea, apoi piciorul indoit face 3 pasi in lateral. Apoi face pasii inapoi si se intinde piciorul.
12.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
13.Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
14.Se ridica mainile deodata spre tavan, se impreuneaza mainile se duc asa spre perna.
15.Se duce picorul drept spre burta si se prinde genunchiul cu mainile impreunate aduse la picioare cu coatele intinse. Apoi se misca deodata mainile si picioarele, mainile se duc asa impreunate si intinse spre perna si piciorul se intinde la locul lui.
16.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
17.Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
18.Se ridica piciorul drept intins in sus, se indoaie putin si se pune pe genunchiul piciorului stang, apoi iar se ridica in sus, se intinde si se coboara jos la locul lui.
19.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
20.Se indoaie picioarele deodata cu labele bine fixate pe podea. Se ridica piciorul drept spre burta si se aseaza pe genunchiul piciorului stang ce e bine fixat cu laba pe podea. Laba piciorului drept asezat pe genunchi se misca sus, jos de vreo 5 ori. Piciorul revine indoit pe podea. Se intinde deodata picioarele pe podea.
21.Se indoaie picioarele deodata cu labele bine fixate pe podea. Acelasi exercitiu si pentru celalalt picior.
22.Ne intoarcem cu corpul in lateral in partea dreapta avand mana dreapta intinsa sub cap, picioarele intinse si mana stanga pe soldul piciorului. Corpul trebuie sa fie intins ca o linie. Deodata ridicam mana si piciorul stang in sus, miscarea se repeta de vreo 3 ori.
23.Mana ramane intinsa pe sold, piciorul stang se ridica in sus si se duce intins in fata, in spate. Miscarea se face de vreo 5 ori. Piciorul revine la locul lui intins.
24.Se duce deodata picioarele la burta, apoi se intind picioarele deodata Miscarea se repeta de 3 ori.
25.Avand picioarele la burta, acum se intinde doar piciorul stang. Miscarea se repeta de 3 ori.
26.Avand picioarele intinse, se indoaie doar piciorul stang la burta, dar nu e voie ca genunchiul sa atinga podeaua, trebuie sa mentinem piciorul in aer indoit. Miscarea se repeta de 3 ori.
27.Aceleasi exercitii si pe cealalta parte a corpului.
28.Apoi ne asezam pe burta cu picioarele intinse si mainile intinse in fata. Ducem mana dreapta intinsa in lareral. Apoi o ducem la fel inapoi sus.
29.Acelasi exercitiu si cu mana stanga.
30.Acelasi exercitiu cu ambele maini. Capul trebuie sa fie sus, barbia sa nu atinga podeaua. Umerii sa nu atinga podeaua.
31.Avand mainile sus, mana dreapta o ducem roata intinsa in jos pe langa corp. Apoi o readucem inapoi la fel sus.
32.Acelasi exercitiu si cu mana stanga.
33.Acelasi exercitiu cu ambele maini. Capul trebuie sa fie sus, barbia sa nu atinga podeaua. Umerii sa nu atinga podeaua.
34.Avand mainile intinse in sus, ridicam piciorul drept intins in sus. Apoi il lasam in jos.
35.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
36.Avand mainile intinse in sus, indoim piciorul drept si il ducem la fund.
37.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
38.Acelasi exercitiu cu ambele picioare.
39.Indoim mainile deodata si le ducem impreunate la ceafa. Apoi incercam sa ridicam pieptul in sus. Miscarea se repeta de 3 ori.
40..Indoim coatele deodata si le tragem incet incet pana la nivelul pieptului, apoi impingem puternic in ele si ne riridicam in coate, apoi mai tragem coatele mai mult si ridicam coatele si ne sprijinim pe palme si in genunchi. Am ajuns sa stam in patru labe.
41.Ne sprijinim pe mana stanga si pe picioare si ridicam mana dreapta intinsa in sus.
42.Acelasi exercitiu si cu mana stanga.
43.Tot in patru labe ne sprijinim bine pe maini si intindem piciorul drept in sus.
44.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
45.Indoim mainile si ne sprinim pe coate si miscam coatele inainte pana ajungem cu corpul pe podea, apoi intindem si mainile in sus.
46.Revenim inapoi pe spate cu mainile pe langa corp.
47.Se indoaie piciorul drept cu laba fixata pe podea, apoi ne sprijinim in el si ridicam fundul in sus. Ridicam fundul de 3 ori si apoi intindem piciorul la locul lui.
48.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
49.Acelasi exercitiu si cu ambele picioare.
50.Ducem piciorul drept in lateral cat putem de mult. Piciorul stang ramane nemiscat. Apoi piciorul drept revine la locul lui.
51.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
52.Acelasi exercitiu si cu ambele picioare. Miscarea se repeta de 3 ori.
53.Mainile raman pe langa corp. Se indoaie piciorul drept cu laba fixata pe podea, apoi se intinde. Apoi se face la fel si cu piciorul stang,. Se repeta exercitiu dar la fiecare repetare ritmul se mareste pana cand se ajunge ca la bicicleta, adica un picior sa fie intins cand celalalt e indoit. Se continua exercitiu in acest ritm alert cam un minut. Apoi se intinde ambele picioare.
54.Urmatoarele exercitii se face la marginea patului, adica stam intinsi pe pat de la mijoc in sus cu mainile pe langa corp si picioarele atarnate in aer la marginea patului. Se ridica piciorul drept indoit cu laba fixata pe marginea patului. Apoi se coboara in jos lasandu-l moale.
55.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
56.Acelasi exercitiu si cu ambele picioare.
57.Se ridica piciorul drept indoit pe marginea patului cu laba fixata bine si celalalt picior se ridica si el si se aseaza pe genunchiul piciorului drept, apoi piciorul stang se coboara jos si se lasa moale, apoi si piciorul drept la fel.
58.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
59.Ne ridicam in fund la marginea patului. Ridicam mana dreapta intinsa in lateral, apoi o coboram in jos.
60.Acelasi exercitiu si cu mana stanga.
61.Acelasi exercitiu cu ambele maini.
62.Ridicam mana dreapta intinsa spre tavan, apoi o coboram in jos.
63.Acelasi exercitiu si cu mana stanga.
64.Acelasi exercitiu cu ambele maini si batem palmele una de alta.
65.Exercitii la spalier. Ne prindem de spalier cu mainile avand coatele intinse, picioarele sa fie intinse si indepartate putin unu fata de celalalt, spatele intins, capul sus.
66.Miscam soldurile, le apropiem spre spalier indoiend coatele, picioarele raman nemiscate, apoi miscam soldurile in spate indepardu-e de spalier, coatele find intinse, picioarele putin indoite. Aceeasi miscare se face de vreo 5 ori.
67.In pozitia initiala ridicam piciorul drept pe spalier si miscam soldul inainte si inapoi intinzand genunchiul piciorului drept si il indoindu-l. Piciorul de jos sa fie intins, coatele intinse, spatele la fel. Miscarea se repeta de 5 ori.
68.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
69.Fiind iar in pozitia initiala la spalier, se face un pas mic cu piciorul drept in lateral, apoi se muta si piciorul stang langa cel drept avand genunchii si coatele intinse. Se face miscarea cat aveti loc sa va tineti la spalier. Apoi se revine la pozitia initiala tot facand pas in lateral.
70.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
71.Fiind iar in pozitia initiala la spalier, intindem piciorul drept intins in spate si apoi il readucem la locul lui.
72.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
73.Fiind in pozitia initiala, se duce piciorul drept in spate intins, apoi se indoaie si se pune pe podea si se sprijina pe el. Piciorul stang este si el indoit cu laba fixata pe podea. Cand ne ridicam ne sprijinim pe piciorul stang impingand puternic in el.
74.Acelasi exercitiu si cu piciorul stang.
75.Facem acelasi exercitiu dar acum nu ramanem cu laba unui picior fixata pe podea, ci dupa ce indoim un picior si ne sprijinim pe el facem acelasi lucru si celalalt picior la fel stand acum in genunchi cu spatele drept. Apoi trebuie sa ridicam un picior in sus, sa fixam laba pe podea si sa impingem puternic in el, asa reusim sa ne ridicam in picioare.
76.Se ridica mainile pe betele spalierului in sus pana coatele sunt intinse, apoi prindem bine spalierul si lasam corppul moale, ne tinem doar in maini, picioarele sunt mori. Apoi coboram mainile la locul lor.
77.Se coboara mainile pe betele spalierului pana intindem coatele si ne mentinem asa avand picioarele intinse putin indepartate unu fata de altul. Apoi urcam mainile la locul lor.
78.Ne desprindem de spalier si stam in fata lui in picioare singuri avand mainile, picioarele, spatele drepte. Rugam pe cineva sa ne puna in spatele nostru un scaun cu inaltimea normala. Ne asezam pe el incet fara a ne tine de ceva. Apoi ne ridicam in picioare iar fara a ne tine de ceva.
79.Facem acelasi exercitiu ca la exercitiu de sus, dar acum trebuie sa avem un scaun cu inaltimea mai mica. Aici sa se tina de spalier cine nu poate.
80.Facem acelasi exercitiu ca la exercitiu de sus, dar acum trebuie sa ne asezam pe ceva cu inaltimea mult mai mica. Aici sa se tina de spalier cine nu poate.
81. O scara de lemn cu care se urca zidarii sa zugraveasca tavanul se aseaza pe podea intinsa si mergem printre ea. Aici depinde de fiecare persoana in parte cum poate. Esista mai multe posibilitati: prima ar fi sa avem mainile impreunate si sa facem cate un pas cu un picior prin scara aceea apoi ne sprijinim e acel picior si il ducem pe celalalt picior peste alta dreapta a scarii Apoi facem facem urmatorul pas cu celalalt picior si tot asa pana terminam scara; a doua posibilitate ar fi sa aven un punct de sprijin cum ar fi un baston sau scaune pe o parte si pe cealalta parte a scarii si sa ne sprijinim in ele cand mergem prin scara asa cum am spus mai sus; a treia ar fi sa va tina cineva sa mergeti prin aceasta scara.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s