OAMENII SPECIALI CARE MI-AU ALINAT SUFLETUL

Posted: Iulie 24, 2010 in Oamenii speciali ce mi-au alinat sufletul

In fiecare dimineata ma scol cu zambetul pe buze deoarece cred ca Dumnezeu ne-a dat viata asta pentru a ne putea bucura de ea indiferent de necazurile pe care le avem. Fiecare rasarit de soare pe care il apucam sa-l vedem trebuie sa fie o bucurie pentru noi si sa facem in asa fel ca sa apucam sa-l privim in fiecare zi pana Dumnezeu va decide sa ne ia ia el.
Pe 14 iule nu m-am sculat cu zambetul pe buze, o veste tulburatoare am auzit de cand am deschis ochii. O persoana care imi alinase sufletul toata copilaria mea, facuse ceva incredibil. Madalina Manole a fost una dintre persoanele care reusea prin muzica ei sa ma faca sa fiu vesela, sa uit de necazuri, sa sper la zile mai bune in viata mea. Primul ei album a fost si primul meu cadou primit de la fratele meu. Sa se odihneasca in pace!
Acum o sa va spun si alte persoane care mi-a facut copilaria mai frumoasa. Cu realizarile lor m-a facut si pe mine fericita, sa uit de dureri, de oboseala, de rautatile oamenilor. O astfel de persoana e Gheorghe Hagi care prin performantele lui la echipele de club si la natioala m-a facut sa plang de multe ori si sa fiu mandra ca sunt romanca. Cred ca nu a fost un meci in care sa joace el sa nu-l vad. Ma bucur foarte mult ca am fost comtemporana cu generatia de aur al fotbaluilui romanesc care ne-a facut foarte fericiti in 1994 in S.U.A. N-o sa uit nici perioada cand Giga Popescu a fost capitanul echipei FC. Barcelona, mai ales ca aceasta echipa e preferata mea in fotbal.
Alte persoane care m-a facut fericita si care prin performantele lor ma obligau sa stau in fata televizorului ore intregi indiferent daca era noapte sau zi sunt: Lavinia Milovici care m-a facut sa vad primul 10 din viata mea la gimnastica artistica la olimpiada de la Barcelona, Gina Gogean, Laura Badea, Elizabeta Lipa, Gabi Szabo,, Pete Sampas, Agasi, Stefi Graf, Michel Schumaher, Andreea Raducan ( un moment de neuitat cu ea la Sydney la olimpiada din anul 2000 ), Mihai Covaliu ( a facut liceu unde l-am facut si eu ), Martina Hingis, Diana Mocanu, Marius Urzica, Marian Dragulescu, Zinedine Zidane. Roberto Baggio, Paulo Madini etc
Acesti oameni m-a facut viata mult mai frumoasa. Pentru asta le multumesc!

Comentarii
  1. ana spune:

    bravo si eu am persoane din neamul meu care m-au ajutat cum e unchiul meu ce ma ridicat moral si aveam putere mai mare la mers in zilele acelea si der ;la tel; melodii ,filme comedy si bancuri de pe calc ce am progrese la mers,si iuby si sora mea ce ma scoteaaaa in oras cu carutu de piata si multe altele,pup

Lasă un răspuns

