Am ajutat un var sa-si cumpere scule de constructii

Posted: iulie 19, 2014 in Informatii despre mine

Ce pacat ca vara a trecut asa repede, imediat vine toamna. Mor de ciuda ca e vremea asta urata, nu pot sa ma plamb cat as vrea eu., macar daca a fi avut bani sa plec in strainatate intr-o vacanta.. Eu care ma feresc de caldura, anul asta i-am dus dorul, doar cateva saptamani am simtit ca s-a incalzit afara si m-am imbracat si eu lejer asa cum ar trebui s-o facem cu toti. Imi aduc aminte ca un var de al meu s-a insurat anul trecut si cu banii stransi de la nunta si-a inceput sa-si construiasca in primavara o casa pe un teren primit ca dar din partea parintilor. Si varul meu a dorit sa-si ia ce-i trebuie pentru a incepe constructia. Mai in vara m-a sunat varul sa ma intrebe daca stiu vreun site lucruri ce trebuie la ridicarea unei case. Eu nu am avuse treaba cu chestii de acest gen, dar cum eu petrec mult timp pe internet, puteam sa ma interesez despre ce avea nevoie varul meu. Si asa am facut, am cautat pe internet site-uri de acest profil. Dupa cateva minute mi-a atras atentia un site, mi-a placut ce am vazut acolo. Imediat l-am sunat pe varul meu si i-am spus de site-ul Venus DSH,ca am gasit un site cu tot ce-i trebuie pentru a putea construi casa la preturi bune. Varul si-a notat imediat adresa site-ului si mi-a promis ca se va uita. Dupa o saptamana aflu de la o alta ruda ca varul meu si-a luat tot ce a vrut de pe site-ul pe care il-am gasit eu si era multumit pentru calitatea produselor, in sfarsit avea tot ce-i trebuia sa-si faca casa.. Dar pacate din cauza timpului urat, varul nu a reusit sa faca mare lucru la casa. Si una peste alta nici de o vara prea frumoasa nu a avut. noroc. Asta e, poate la anul timpul va fi mult mai frumos. Mie personal mi-e groasa de iarna ce ne asteapta. Fiecare anotimp are frumusetea lui. Imi place cand ninge cu fulgi mari si totul e alb. Craciun fara zapada e urat dupa parerea mea.

Acum cateva zile ma cauta varul pe internet sa-mi multumeasca pentru site, s-a scuzat ca nu a avut timp pana acum sa ma caute si sa-mi spuna ca l-am ajutat mult cu acest site, mi-a spus ca a luat de pe site mai multe roabe pentru a putea cara materialele de constructii si si mi-a aratat poza de mai jos.

betoniera Limex

Scule constructii Venus DSH

M-am simtit bine in momentul cand varul meu si-a cerut scuze ca a uitat sa-mi multumeasca. Eu ii doewsc sa-si faca casa cat mai repede.

Lasă un comentariu